CDDB og ripper?

Hejsa

Jeg sidder her med en cd, som jeg skal ha' rippet nogle spor fra.
Jeg har K3b, RipperX, Rhythmbox, Banshee og Amarok på min Ubuntu 7.10, men ingen af programmerne kunne hente titlerne på sporene, der hvor de nu engang henter den slags.
Jeg rippede derfor cd'en i iTunes på en Windows-maskine.
Kender nogen en måde til, hvordan man kan hente titler fra iTunes' CDDB (tror det hedder Gracenote) i nogen af de ovenstående programmer?

Hilsen
Martin