Re: [MISC] Er det ved at være slut med at brge Linux til Danske Bank netbank?

Damgaard skrev:

> [...]
>
>  Nordea-solo (betbetaling) har virker i lang tid, men kun til
>  og med firefox 1.5 / sun java 1.5. Jeg har ikke kunnet få
>  nyere kombinationer til at fungere.
>  Så jeg har oprettet en separat bruger til netbetaling og installeret
>  firefox 1.5 (tar.gz) og sun java's 1.5 i /usr/local .

>  Der mangler egentlig en bank der er lydhør overfor problemer
>  i deres netbank, også når man ikke anvender IE/win.
>  En hel del af de problemer der opstår er bankens skyld
>  idet de laver om og ændrer ting, eller ligefrem laver
>  ny kode hvor man glemmer at hele verden ikke er IE/windows.

og

"E. Sjørlund" skrev 03/03/08:
> [...]
>  > afdeling har lidt stor skade.
>  >

> Det er som om de slet ikke har opdaget, hvor hjælpsomme Linux-folket er,
>  når det kommer til at få fjernet forhindringer for at Linux kan bruges i
>  alle sammenhæng.
>  Jeg er ret sikker på, at de let kunne have fået gode betatestere, hvis
>  de havde spurgt efter dem på forsiden eller fx. her på listen.
>
>  Jeg vil gerne forsøge at formulere en henvendelse til banken om at få
>  gang i en sådan gruppe betatestere til Linux, hvis der er andre, der vil

Danske Bank holder ordinær generalforsamling i morgen tirsdag den 4.
marts 2008, kl. 14.00, i Tivolis koncertsal. Jeg planlægger at
deltage.

Der kan i sagens natur ikke stilles forslag nu, men nok kritik,
vejledning eller opfordring under debatten af "Forelæggelse af
årsrapport til godkendelse" (eller eventuelt under et andet punkt).

Jeg har endnu ikke nået at forberede noget selv i relation til tråden.
Hvis nogen har mulighed eller lyst til at formulere et oplæg (eller i
det mindste nogle stikord), vil jeg gerne forsøge at tage det/dem med.

Mere om DanskeBanks generalforsamling: http://surl.dk/3si/

Netbanken hos Amagerbanken kan vist også bruges uden de store problemer?

--
/Jan