Re: [MISC] Er det ved at v ære slut med at brge Linux til Dans ke Bank netbank?

On Mon, 03 Mar 2008 00:16:41 +0100, Hans Schou <sslug@sslug> wrote:

On Sun, 2 Mar 2008, Donald Axel wrote:

Jeg har ikke haft tid til at finde en anden løsning, men jeg er
næsten parat til at skifte bank. Der er desværre bare ikke nogen
andre, som er meget bedre, så vidt jeg har forstået.

Hvad mener du med "bedre"?

Jeg har Jyske Bank, og den er mig bekendt en ret kostbar bank at være
kunde i, og specielt service mindede vil jeg ikke kalde dem, nærmere
arrogante.
Det er måske fordi du (i mere end et år) har været en af de kunder de ikke tjener penge på. Jyske Bank har nemlig en (intern) foretningspolitik der forskriver at de skal prøve at skille sig af med "underskudskunder" og (igen internt i virksomheden) ustiller eller peger man fingre af de afdelinger der ikke formår at holde en høj omsætning/indtjening. -Sådan blev det i hvert fald fortalt af bankdiretøren på et seminar jeg var på for ca. 4½ år siden og jeg ser ingen grund til at de skulle have ændret deres strategi i mellemtiden, da den direkte blev tilskrevet æren for deres fremgang til at være landets 3. største bank og den største dansk ejede bank.

Men deres netbank virker upåklageligt med Firefox og Konqueror.
(og andre browsere, men ikke "links")

Søg selv på nettet efter Jyske Bank og klage, uhæderlig, arrogant,
etc. Check også http://mybanker.dk/bank/skift_bank/
Nu er du advaret.

--
Med venlig hilsen