Re: [MISC] Er det ved at være slut med at brge Linux til Danske Bank netbank?

On Mon, 03 Mar 2008 18:30:05 +0100
Martin Schlander <sslug@sslug> wrote:

> Alle BEC-bankerne fungerer ganske udmærket - Forstædernes Bank og
> Arbejdernes Landsbank for mit eget vedkommende.

Tak for oplysningerne (og specielt til Erling, som har mailet udenom listen)

Der har helt givet været en software fejl i starten af februar, for nu
fik jeg med samme opsætning login til Danske Netbank uden problemer
overhovedet. Det fungerer rigtig godt. Indtastning af
"password"opdatering sker i et felt, som er nul-bredt, men det er ikke
et større problem.

Ved login med UID og midlertidigt password fik jeg ikke andet end en
clearing af login boxen. Det skyldes formentlig at jeg allerede havde
brugt engangskoden. Men jeg fik heller ikke lov til at danne en ny,
forsøget blev afvist med besked om, at jeg jo allerede havde en
(måske en ubrugt fra arbejds-workstation?)

Efter 3-4 forsøg på login fik jeg en kold afvisning og
henvisning til support. De nulstillede, så jeg kunne danne en ny
éngangskode og derefter gik det som dokumentationen beskriver.

Så ok til Danske Bank med Firefox-1.5.0.10
Java(TM) SE Runtime Environment (build 1.6.0-b105)
Scientific Linux 4 distribution.

--
Donald Axel <sslug@sslug>
http://d-axel.dk/blox