Re: [MISC] Er det ved at være slut med a t brge Linux til Danske Bank netbank?

Michael Rasmussen skrev:
On Mon, 03 Mar 2008 09:05:53 +0100
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> wrote:

Her er reglerne:
1. Ingen AddBlock
Ingen problemer her
2. Java 1.5
ditto
3. Kun bogstaver og tal i egen kode, ikke specialtegn som /()=
har ingen sådan i min kode, så jeg har sikkert været heldig.
4. Felter, hvor du skal oplyse koder har en nul-bredde. Klik på dem og
skriv i blinde.
Ingen problemer her
5. Når din egen-kode er på plads, kan du i den indledende validering
med activecardet blot begynde at skrive svartallet. Her er det
lykkedes for programmørerne at få sat focus i nul-længde feltet, den
skal skrives ind i.

Ingen problemer her

Men jeg må dog erkende, at min tiltro til bankens programmører og Q&A
afdeling har lidt stor skade.

Du skal have microsoft fonte - ellers virker det ikke

/esni