Re: [MISC] Er det ved at være slut med at brge Linux til Danske Bank netbank?

Jan Hertel wrote:

> Jeg har endnu ikke nået at forberede noget selv i relation til tråden.
> Hvis nogen har mulighed eller lyst til at formulere et oplæg (eller i
> det mindste nogle stikord), vil jeg gerne forsøge at tage det/dem med.
>
> Mere om DanskeBanks generalforsamling: http://surl.dk/3si/

I stikordsform:

1
En opfordring til at etablere en brugergruppe af kunder, der dels
benytter Linux som styresystem, og dels er interesserede i at deltage i
aftestning af bankens løsning inden de lægges ud.

2.
Et link på forsiden, som giver adgang til en vejledning for
Linuxbrugere. I realiteten vil det i dag sige brugere af Firefox/Java,
da der mig bekendt ikke er nogen Linuxrelateret forskel.

3.
En gennemtestning af løsningen, inden kunderne udsættes for den. Både
Windows og Linuxløsningen har banale, men generende fejl som let kunne
have været fanget.