Re: [MISC] CDDB og ripper?

Michael Rasmussen <sslug@sslug> writes:

> Prøv med grip. Virker hvergang:-)

Det er desværre ikke ligefrem min oplevelse. Jeg gætter på at et sted
mellem 10 og 20 procent af min CD-samling ikke bliver genkendt af
grip/CDDB. Ellers er jeg i øvrigt glad for grip. Det er særlig slemt,
hvis man en gang imellem kommer til at købe noget relativt nyt musik.

Jeg tror det afhænger lidt af hvor mainstream ens musiksmag er.

--
Jacob