Re: [MISC] Bærbar pc. Volume kontrol, MUTE.

Martin Jochimsen wrote:
Det er det jeg gør. Havde skrevet et indlæg om det "trick" tidligere idag, men jeg lavede noget kuk-kuk med emailen, så den kom aldrig afsted. Min Acer har kun software volumekontrol (MEGA-irriterende), så når jeg f.eks. tænder min bærbare på biblioteket, sætter jeg altid hovedtelefonerne til. Ikke en så elegant løsning.....men det VIRKER!!!

Hvis man ikke gider slæbe et par hovedtelefoner med kan man
bruge et lille jackstik uden ledning.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08