Re: [MISC] CDDB og ripper?

On Mon, Mar 10, 2008 at 10:26 PM, Martin Jochimsen
<sslug@sslug> wrote:
> Hejsa
>
>  Jeg sidder her med en cd, som jeg skal ha' rippet nogle spor fra.
>  Jeg har K3b, RipperX, Rhythmbox, Banshee og Amarok på min Ubuntu 7.10,
>  men ingen af programmerne kunne hente titlerne på sporene, der hvor de
>  nu engang henter den slags.
>  Jeg rippede derfor cd'en i iTunes på en Windows-maskine.
>  Kender nogen en måde til, hvordan man kan hente titler fra iTunes' CDDB
>  (tror det hedder Gracenote) i nogen af de ovenstående programmer?
>
>  Hilsen
>  Martin

Jeg har nettopp tatt i bruk KAudioCreator.
Jeg la inn min e-postadresse som jeg har tidligere registrert med CDDB.
Jeg klikket på Apply og stappet CDen inn.
Den lager nydelige OGG filer :-) - Politisk korrekt :-)

Just Works :-)

Det der med Itunes aner jeg ikke noe om.
Det er mye lettere å gjøre det direkte.

Mvh
Jim Oksvold