Re: [MISC] Kan Ubuntu 7.10 læse Mac OSX-filformat?

David Tolnem <sslug@sslug> writes:

> Det är nog rimligt ovanligt med en nutida Mac-hårddisk med något annat
> än HFS+.

UFS og ZFS? Begge nok mest brugt af unix-folk der er hoppet af til Mac.

Jeg mindes at jeg ikke fik det til at virke at læse et UFS-filsystem
fra en OSX/ppc maskine under Linux på samme maskine. Min Linux/x86
læste vist filsystemet korrekt (vist nok som en NeXT flavour ufs).

//Makholm