Re: [MISC] CDDB og ripper?

On Tue, 11 Mar 2008 11:44:31 +0100, Atte André Jensen <sslug@sslug> wrote:

Atte André Jensen wrote:

Det har jeg prøvet, men jeg er ikke sikker på at mine informationer bliver sendt op

Fx: skal man have en mailserver kørende lokalt (MAO: forventer grip at kommandoen "mail" kan sende mail)? Det har jeg nemlig ikke...

Jeg tror egentlig heller ikke jeg nogensinde har modtaget en form for konfirmation på at mine sendte data er modtaget, men jeg er rimelig sikker på det, da et ID-forsøg efterfølgende har vis samme tastefejl som i det jeg har sendt.

Jeg har aldrig gjort noget specifikt for at sætte grip op til at sende info. Og så sender (og modtager) jeg *selvfølgelig* til freedb.org og ikke cddb, der er restrikteret og properitær.

freedb.org har selv følgende om opsætning af kommunikation med dem:
http://www.freedb.org/en/applications__configuration.8.html

Håber det hjælper -og ellers skal jeg alligevel rode med opsætning af ny Multi Media Maskine her i påsken og så kommer jeg gennem proceduren med configuration af grip osv.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/