Re: [MISC] Kan Ubuntu 7.1 0 læse Mac OSX-filformat?

> ja, der er forskellige mac fil systemer, jeg ved dog ikke om at de kan
> fungere med linux.

Det är nog rimligt ovanligt med en nutida Mac-hårddisk med något annat
än HFS+.

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=239370 verkar påstå att det ska
fungera bra, med det undantaget att journaling ska vara avslaget för att
man ska kunna skriva till disken.

/David