Re: [MISC] CDDB og ripper?

Jim Oksvold wrote:
On Mon, Mar 10, 2008 at 10:26 PM, Martin Jochimsen
<sslug@sslug> wrote:
Hejsa

 Jeg sidder her med en cd, som jeg skal ha' rippet nogle spor fra.
 Jeg har K3b, RipperX, Rhythmbox, Banshee og Amarok på min Ubuntu 7.10,
 men ingen af programmerne kunne hente titlerne på sporene, der hvor de
 nu engang henter den slags.
 Jeg rippede derfor cd'en i iTunes på en Windows-maskine.
 Kender nogen en måde til, hvordan man kan hente titler fra iTunes' CDDB
 (tror det hedder Gracenote) i nogen af de ovenstående programmer?

 Hilsen
 Martin

Jeg har nettopp tatt i bruk KAudioCreator.
Jeg la inn min e-postadresse som jeg har tidligere registrert med CDDB.

Jeg tror ikke jeg helt har forstået det med at registrere en email-adresse med CDDB? Jeg installerede KAudioCreator, men den kunne desværre heller ikke finde titlerne

Jeg klikket på Apply og stappet CDen inn.
Den lager nydelige OGG filer :-) - Politisk korrekt :-)

Just Works :-)

Det der med Itunes aner jeg ikke noe om.
Det er mye lettere å gjøre det direkte.

Hvad er mere direkte end at rippe en cd i et cd-ripper-program? Eller er der mere jeg ikke forstår? (retorisk!!! :-) )

Hilsen
Martin

Mvh
Jim Oksvold