Re: [MISC] SMTP problem, TDC/Yousee

Jørgen Heesche <sslug@sslug> writes:

> Med modem mener du formentlig det såkaldte 'kabelmodem' som via et
> skillefilter  tilsluttes kabeltv-antennen.

Nej, jeg var oprindelig dial-up modem bruger hos DKnet, som blev til
TDC Internet. Det var i den periode asmtp.mail.dk blev etableret.

Da jeg blev træt af dial-up, fik jeg samme løsning som dig. Den kører
stadig, neu med 2Mbit til ca. samme pris som 64 kbit i starten.  ;-)

Jeg har stadig et modem-abonnement (pr. forbrug, ingen afgift) som
backup. Derfra stammer den ene af husstandens mailkonti.

> Det har jeg haft i 4 år, og er aldrig blevet bedt om at skifte smtp server.
> Min tvantenne er en fællesantenne i en etageejendom. Det er TDC, der
> ejer antennanlægget; jeg ved ikke om det betyder noget
> Jeg kan ikke finde en webside, hvor TCD-kabeltv (YouSee) anfører noget
> om smtp server.

Jeg kan ikke huske hvad der stod i anvisningen fra kabeltv/webspeed.

Har papirerne et sted.  ;-)

Anyway, det ligner samme firma, selv om de prøver at lege Yousee hhv. TDC.

pop3-serveren er den samme, og webmail portalen er også den samme. :-)

--
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk