Re: [MISC] CDDB og ripper?

Jim Oksvold wrote:
 Jeg tror ikke jeg helt har forstået det med at registrere  en
 email-adresse med CDDB?
 Jeg installerede KAudioCreator, men den kunne desværre heller ikke finde
 titlerne

For å få det til å virke må jeg legge inn min e-postadresse som jeg
har registrert
med CDDB inn i KAudioCreator.

Aha.

 Hvad er mere direkte end at rippe en cd i et cd-ripper-program?

Det direkte er å rippe CDen.

Du mener i terminalen?

 Eller er
 der mere jeg ikke forstår? (retorisk!!! :-) )

Å gå via iTunes er ett Via :-)

OK :-)

Mvh
Jim Oksvold