Re: [MISC] Kan Ubuntu 7.10 læse Mac OSX-fil format?

David Tolnem skrev:
Kan jeg skrive og læse på den disk?
Er der flere forskellige "mac-formater"?
ja, der er forskellige mac fil systemer, jeg ved dog ikke om at de kan fungere med linux.

Det är nog rimligt ovanligt med en nutida Mac-hårddisk med något annat
än HFS+.

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=239370 verkar påstå att det ska
fungera bra, med det undantaget att journaling ska vara avslaget för att
man ska kunna skriva till disken.

/David

hmmmm....det virker som en ret besværligt proces. Der er formentligt anden data på harddisken, så jeg vil helst ikke begynde på noget "sjov". Lige for tiden har jeg dual boot på min bærbare. Ubuntu 7.10 og WinXP. Er der nogen som har erfaring med at læse og skrive på en "mac-disk" fra WinXP?

hilsen
Martin