Re: [MISC] CDDB og ripper?

Michael Schmidt wrote:

Jamen så er du vel en god "community" bruger og mailer din indtastning af information for den pågældende CD tilbage til cddb.

Det har jeg prøvet, men jeg er ikke sikker på at mine informationer bliver sendt op (der kommer ikke nogen konfirmation nogen steder). Kan du give en mega-kort howto (især howto-være-sikker-på-at-informationerne-er-sendt)?

--
peace, love & harmony
Atte

På æsken stod der "use Windows XP or better", så jeg installerede Linux...