Re: [MISC] beryl og start af programmer på be stemte skriveborde

Ole Kofoed Hansen wrote:
> E. Sjørlund skrev:
> Ok, nu var jeg jo næsten nødt til selv at finde ud af det, og jeg kan
> glæde dig med, at det er muligt.
Det gør ikke noget, jeg deler gerne din nyerhvervede viden :-)

> Du skal bruge den plugin i Beryl, der hedder "Set Window Attribs by
> various criteria" og som findes under Window Management i Beryl Settings
> Manager. Indstillingen hedder Initial Viewport.

Det var lige den. Den virker ikke for programmet startet via et ikon på
skrivebordet, men fint sammen med "Kør" kommandoer og automatisk opstart.
(Ikoner på skrivebordet er nu også noget rod).
Tak for hjælpen.