Re: [MISC] Stor Thunderbird til lille Thunderbird?

E. Sjørlund skrev:
Martin Jochimsen wrote:
Jeg ved ikke helt hvad imap er og gør.
Hvis du bruger imap ligger dine mail på serveren.
POP henter dem ned på din maskine - også hvis du gemmer en kopi på serveren.
(det er i det mindste hvad jeg har opfattet).

hmmm....så bruger jeg vel begge dele?! Under alle omstændigheder, så fik jeg ihvertfald trimmet min mail-folder ned fra 1.8 GB til ca. 55 MB!!!

Hilsen
Martin :-)