Re: [MISC] Hvad siger loven: Må jeg lave en Ogg/Vorbis net-butik

On 18/04/07, Andreas Bach Aaen <sslug@sslug> wrote:
Martin Møller Pedersen wrote:
> Hejsa Andreas,
>   Det er altså forkert forstået af dig, hvis du mener at
> ikke-medlemmer af KODA ikke må
> lægge egne værker til download på hjemmesider uden tilladelse af KODA.

Det var ikke det jeg sagde. KODA må blot indkræve betaling for download af
kopier uanset om du er medlem af KODA eller ej.

Hej Andreas, Du skrev: Nu sagde du butik. Husk lige, at hvis din butik også indeholder lytteprøver, som alle frit kan lytte til, så skal du betale KODA afgift. Dette gælder også selv om det er en optagelse af dig selv der synger en hjemmekomponeret sang i badet."

Det er altså forkert.

Mvh
Martin