Re: [MISC] Hvad siger loven: M å jeg lave en Ogg/Vorbis net-butik

Den 16/04/07 skrev Michael Schmidt <sslug@sslug>:
Hej NG
Hvor finder jeg (i letlæst tekst - helst) information om hvad der kræves,
rent juridisk, for at jeg kan lave en Ogg/Vorbis (mp3) net-butik og sælge
musik, som jeg selv har haft _meget_stort_ besvær med at opdrive og
erhverve på lovlig vis (tror jeg nok)?

Start her http://www.infokiosk.dk/sw9616.asp (klik lidt rundt omkring) Har du flere spørgsmål, så er kum.dk vist nok flinke til at svare.

- Dog uden at det bliver pirateri - vel at mærke.

Så skulle der vel ikke være nogen problemer?

/hans