Hvad siger loven: M å jeg lave en Ogg/Vorbis net-butik

Hej NG
Hvor finder jeg (i letlæst tekst - helst) information om hvad der kræves, rent juridisk, for at jeg kan lave en Ogg/Vorbis (mp3) net-butik og sælge musik, som jeg selv har haft _meget_stort_ besvær med at opdrive og erhverve på lovlig vis (tror jeg nok)?

Egentlig vil jeg bare gerne dele min musik med andre, som hvis de har samme smag formodentlig vil sætte stor pris på netop de udgivelser jeg selv har megen glæde af...
- Dog uden at det bliver pirateri - vel at mærke.

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/