Re: [MISC] USB power switch?

Preben Mikael Bohn skrev:
Claus wrote:
Kig her

http://ing.dk/article/20060816/WEBLOG02/60816007

OK, jeg udtrykte mig naturligvis ikke klart nok. :) Jeg er efter en løsning der kan kontrolleres over USB (dvs. ikke vha. strømmen i USB stikket, men vha. kommandoer sendt over USB). Jeg kan godt lave en løsning selv der benytter en el-spareskinne og en lille mikrocontroller, men jeg er efter en hyldevare.

Med venlig hilsen Preben

Jeg har en del X10 afbrydere og et USB interface til X10, som virker med Linux.
Jeg har købt det fra http://www.intellihome.be/
men nu kan det også fås i DK.

--
Niels