Re: [MISC] USB power switch?

On 4/13/07, Preben Mikael Bohn <sslug@sslug> wrote:
Claus wrote:
> Kig her
>
> http://ing.dk/article/20060816/WEBLOG02/60816007

OK, jeg udtrykte mig naturligvis ikke klart nok. :) Jeg er efter en
løsning der kan kontrolleres over USB (dvs. ikke vha. strømmen i USB
stikket, men vha. kommandoer sendt over USB). Jeg kan godt lave en
løsning selv der benytter en el-spareskinne og en lille mikrocontroller,
men jeg er efter en hyldevare.

Med venlig hilsen Preben

http://www.everythingusb.com/

http://www.everythingusb.com/elecom_t-y12usba_usb_power_bar.html