Re: [MISC] USB power switch?

Jamen det er også næsten det ham PHK gør, han styrer den bare fra en anden port, f.eks. et bit i en seriel eller en parallelport.
...men det er ikke helt hyldevare, men næsten.

mhv
Claus

Preben Mikael Bohn skrev:
Claus wrote:
Kig her

http://ing.dk/article/20060816/WEBLOG02/60816007

OK, jeg udtrykte mig naturligvis ikke klart nok. :) Jeg er efter en løsning der kan kontrolleres over USB (dvs. ikke vha. strømmen i USB stikket, men vha. kommandoer sendt over USB). Jeg kan godt lave en løsning selv der benytter en el-spareskinne og en lille mikrocontroller, men jeg er efter en hyldevare.

Med venlig hilsen Preben