Re: [MISC] USB power switch?

Claus wrote:
Kig her

http://ing.dk/article/20060816/WEBLOG02/60816007

OK, jeg udtrykte mig naturligvis ikke klart nok. :) Jeg er efter en løsning der kan kontrolleres over USB (dvs. ikke vha. strømmen i USB stikket, men vha. kommandoer sendt over USB). Jeg kan godt lave en løsning selv der benytter en el-spareskinne og en lille mikrocontroller, men jeg er efter en hyldevare.

Med venlig hilsen Preben