Re: [MISC] OpenOffice (2.0.4) brevfletning ?

Kim Schulz wrote:
Der er desværre mange steder hvor OO er en ganske middelmådig MS Office
erstatning, og brevfletning er efter min mening en af dem. Sidst jeg
skulle bruge det, så endte det med at jeg scriptede mig ud af det - det
var hurtigere :-)

Ahem, nu vi er igang med at "skrifte", så har jeg gjort præcis samme erfaring mht. Openoffice og brevfletning.
Jeg har flere gange brugt adskillige timer på at få OOo til at makke ret inden jeg har måttet krybe over på den anden side af bygningen for at starte MS Office 2003 (som er supernem at gå til i denne henseende, uden jeg er en Office-haj).

Denne oplevelse har fået mig til at nedtone tidligere tiders ubetingede anbefaling af Openoffice ganske betydeligt... :-)

Mvh
Kenneth