Re: [MISC] OpenOffice (2.0.4) brevfletning ?

On Mon, 9 Apr 2007 22:10:11 +0200
Kim Schulz <sslug@sslug> wrote:

> smart. men hvorfor under Mail.Det er da dybt fjollet.
> Nå men så ved man da det (forresten har den stadig problemer med
> custom fields).

Jeg går ud fra det er "mail merge" for det er det populære udtryk for
at "flette dokumenter med data".

Jeg har selv lige brugt OO med et regneark (leveret i Excel
format) - til at brevflette med custom fields indsat i en skabelon jeg
selv lavede, så må sige den virker okey (albeit den er godt nok langsom
til at printe på trods jeg kører med en Brother HL2700CN
netværksfarvelaser med 512mb ekstra hukommelse)

Mvh
Jesper K. Pedersen