Re: [MISC] OpenOffice (2.0.4) brevfletning ?

On Mon, 9 Apr 2007 22:05:06 +0200
"Jesper K. Pedersen" <sslug@sslug> wrote:
> Og selvfølgelig faldt jeg over svaret få minutter efter jeg havde
> skrevet her til.
>
> Man kigger såmend bare under Insert->Fields->Other->Database->Mail
> merge fields
>
> Så kan der vist ikke tæskes mere langhalm på den.

smart. men hvorfor under Mail.Det er da dybt fjollet.
Nå men så ved man da det (forresten har den stadig problemer med custom
fields).

--
    Kim Schulz       | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: sslug@sslug | Work: http://www.devteam.dk/