Re: [MISC] OpenOffice (2.0.4) brevfletning ?

On Mon, 9 Apr 2007 21:57:46 +0200
"Jesper K. Pedersen" <sslug@sslug> wrote:

> Hmmm... Sidder og har pralet af hvor OpenOffice er til hele familien
> som så selvfølgelig tog mig på ordet og bad mig om at brevflette en
> stak indbydelser.
>
> Jeg har navne der skal indbydes i et regneark, og vil gerne importere
> det direkte til tekstbehandlingssystemet.
> Så er det jeg går lidt i baglås da jeg ser at tilsyneladende kan man
> kun brevflette "adresser" med OpenOffice?...
> Man kan sagtens lave de krumspring der skal til for at kunne
> brevflette det jeg skal bruge, men kan det virkeligt passe der kun
> [...]

Der er desværre mange steder hvor OO er en ganske middelmådig MS Office
erstatning, og brevfletning er efter min mening en af dem. Sidst jeg
skulle bruge det, så endte det med at jeg scriptede mig ud af det - det
var hurtigere :-)
Af andre steder hvor OO er mildt sagt elendig kan nævnes dets
kommenterings-/review-system som er det ringeste jeg har prøvet til
dato. I tilfælde hvor jeg skal bruge dette, må jeg låne mig til en
windows boks og så bruge det i MS Office i stedet (dont tell anyone!)

--
    Kim Schulz       | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: sslug@sslug | Work: http://www.devteam.dk/