Re: [MISC] OpenOffice (2.0.4) brevfletning ?

On Mon, 9 Apr 2007 21:57:46 +0200
"Jesper K. Pedersen" <sslug@sslug> wrote:

> Hmmm... Sidder og har pralet af hvor OpenOffice er til hele familien
> som så selvfølgelig tog mig på ordet og bad mig om at brevflette en
> stak indbydelser.
>
> Jeg har navne der skal indbydes i et regneark, og vil gerne importere
> det direkte til tekstbehandlingssystemet.
> Så er det jeg går lidt i baglås da jeg ser at tilsyneladende kan man
> kun brevflette "adresser" med OpenOffice?...
> Man kan sagtens lave de krumspring der skal til for at kunne
> brevflette det jeg skal bruge, men kan det virkeligt passe der kun
> [...]

Og selvfølgelig faldt jeg over svaret få minutter efter jeg havde
skrevet her til.

Man kigger såmend bare under Insert->Fields->Other->Database->Mail
merge fields

Så kan der vist ikke tæskes mere langhalm på den.

Mvh
  Jesper K. Pedersen