OpenOffice (2.0.4) brevfletning ?

Hmmm... Sidder og har pralet af hvor OpenOffice er til hele familien
som så selvfølgelig tog mig på ordet og bad mig om at brevflette en
stak indbydelser.

Jeg har navne der skal indbydes i et regneark, og vil gerne importere
det direkte til tekstbehandlingssystemet.
Så er det jeg går lidt i baglås da jeg ser at tilsyneladende kan man
kun brevflette "adresser" med OpenOffice?...
Man kan sagtens lave de krumspring der skal til for at kunne brevflette
det jeg skal bruge, men kan det virkeligt passe der kun kan brevflettes
adresser i OO? (jeg kan se mange andre forskellig brug af brevfletning
ud over en adresse liste)

Nogen ideer om dette?

På forhånd tak
  Jesper K. Pedersen