digital signatur

Er der nogen der ved hvordan man får digital signatur fra TDC til at viker under Linux/firefox.

Jeg bestilte en signatur, fik en mail med en linkadresse som kunne bruges når et brev fra TDC var modtaget.

Linket ind i firefox da kode fra TDC var modtaget.

Alt så ud til at virke, men det eneste jeg fik var en html file fra TDC. Når man viser den i firefox så kobler den sig til TDC og sætter 2 knapper op "indstaller digital signatur" eller "slet digital signatur", valgte selvfølgelig den første, men absolut intet skete !!!!

Har taget filen med til mit arbejde hvor vi plages af windos, og her set den i min firefox browser og her kom 2 links med "indstaller digital signatur" eller "slet digital signatur". Da jeg valgte at indstallere blev signaturen indstalleret.

Jeg har prøvet at exportere den som en PKCS12 file, men får svaret "kunne ikke oprette PKCS #12 filen af ukendte årsager"

????

Venlig hilsen

Claus