Re: [MISC] DR & Linux - der er langt igen

On Fri, Mar 23, 2007 at 18:39:08 +0100, Kim Schulz wrote:

> Lad os nu lige vente og se hvordan det kommer til at foregå før end at
> du sabler det helt ned. Vi er jo ikke primitive vel!

Man kan frygte at joost-linux bliver lige så elendig som skype-linux
der har nogle meget irriterende fejl som endnu ikke er løst
(lyd interface til ALSA der laver CPU/kernel lock-ups ,
 versionsnumer lysår bagefter windows version, .....)
Og da skype-linux er closed source så kan man ikke selv
fixe fejlene :(

> Jeg ville da langt hellere bruge en closed source joost klient end at
> bruge det licens helvede som ffmpeg/mplayer et al. er.

Jeg ved ikke om der er et licenshelvede, det er relativ nemt
at installere i ubuntu.
Største problem er DR's defekte hjemmesider der ikke helt virker
til del fordi "mms:" skal erstattes med "http:" og der
benyttes æøå  og blanktegn i URL ... :(
(og et problem er måske at nogen siger at non-windows clients får en
 dårligere billedkvalitet)

--
mvh Frank Damgaard  |