Re: [MISC] DR & Linux - der er langt igen

On Fri, 23 Mar 2007 11:35:49 +0100
Niels Elgaard Larsen <sslug@sslug> wrote:

> Jo, det er helt korrekt. Det bliver ikke Open Source bare fordi de
> har brugt lidt Open Source her og der.
> Ligesom Windows ikke bliver Open Source at at bruge BSD tcp-stakken
> eller Mac OSX at af bruge KHTML, osv.
>
> Hvis jeg ikke kan oversætte og bygge det på min egen computer, så er
> det ikke Open Source.
>
> At de kører Spamassassin på Ubuntu gør jo ikke deres produkt Open
> Source.

forskellen er så at deres ændringer bliver porteret tilbage til OS
produkterne.

> Måske, men "it compiles" ikke på min maskine.

Lad os nu lige vente og se hvordan det kommer til at foregå før end at
du sabler det helt ned. Vi er jo ikke primitive vel!
Jeg ville da langt hellere bruge en closed source joost klient end at
bruge det licens helvede som ffmpeg/mplayer et al. er.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk