Re: [MISC] Erfaringer med RT (Request Tracker)

On Tue, 20 Mar 2007 14:47:08 +0100, Kenneth <sslug@sslug> wrote:
> Er der nogen blandt jer som kender til danske virksomheder eller
> institutioner hvor RT (Request Tracker) bruges i produktion ifm.
> helpdesk/support arbejde?

Jeg kørte med det for en stund i mit eget lille firma, men der var det
totalt overkill. Desuden var der en del problemer med at systemet kunne
finde på at "crashe" pga. spammails der slap igennem.

Så vidt jeg husker så kører gratisdns.dk med det, men det er ikke noget jeg
er helt sikker på.
--
Kim Schulz