Computer vil ikke starte mere! Hjælp ønskes !

Hej,

Jeg er lige flyttet, hvorfor min computer har været uden strøm et par dage. Da jeg satte den til igen, ville den ikke starte. Der skete bare intet, når jeg tændte for den!

Jeg prøvede at lade den stå natten over, hvorefter jeg pludselig godt kunne få liv i den. Herefter har den virket fint, dog med et par tilfælde af, at der intet skete, når strømmen blev tilsluttet.

Her i dag vil den så ikke tænde igen!

Jeg har prøvet at frakoble alt i kabinettet (blæsere, harddiske, cd-drev osv), men det hjalp ikke. Når computeren er forbundet til lysnettet, så lyser en diode på motherboardet, hvilket indikerer, at det modtager strøm. Men der sker bare intet, når jeg trykker på "on" knappen.

Jeg er næsten sikker på, at den vil komme til at køre igen senere i dag eller i morgen. Men lige nu vil den bare ikke.

Er der nogen, som har en idé om, hvad der kan være galt?

Det er ikke det lille batteri på motherboardet, da klokken og datoen altid er korrekt, når jeg endelig får tændt for computeren.

Anyone?

Anders