Re: [MISC] Dansk Linux dist

Sune Vuorela skrev:

On 2007-03-01, Jesper Lindeberg <sslug@sslug> wrote:
Det er som ikke fordi de bruger sit eget specielle pakkesystem, mere fordi jeg synes deb pakker tager for lang tid at lave og kan ikke lide rpm da
yeah - deb pakker tager flere minutter.

At få den til at passe med debian-kvalitet er så en anden sag, men jeg
har da lavet lynpakker på kort tid - og nu tror jeg også at jeg meget
hurtigere kan få dem i debian-kvalitet.

Det er jo det, men hvis du nu laver en god guide og evt kigger hvor nemt det kan gøre i arch linux, så kan det være jeg kan følge dig. ;-)

/Sune