Re: [MISC] Dansk Linux dist

On 2007-03-01, Jesper Lindeberg <sslug@sslug> wrote:
> Hej Alle sammen
>
> Jeg går med en drøm og ide om at lave en dansk linux distro.

Er det ikke spild af tid ?

Er det ikke bedre at hjælpe lokaliseringen i andre projekter og benytte
sig af deres $ALT

At have en mullion linuxdistributioner synes jeg er for meget.

> Jeg vil bruge Arch linux og måske lidt Frugal linux som grundsten. Men med
> lidt ændringer hidt og her.

Yeah - lad os starte fra en inferiør linuxdistribution som ikke er
specielt udbredt - og som også bruger sit eget specielle pakkesystem.

> Kom med lidt feedback. Hvis der er nogen der vil være med så skal jeg
> prøve at stable en side op der til.

Jeg vil da gerne være med til at sable det ned.

/Sune