[an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive] (none)
[an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive] (none)
[an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive]
[an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive]
I sslug.misc, skrev Mogens Valentin:
> En andet emne:
> Jeg omtalte emnet autoreply pga. af en forespørgsel fra samme kunde.
> Man kører idag XP på alle klienter, og har beholdt min Linux mailserver
> samt min webserver.
> Mailserveren kører sendmail + courier-imap i en simpel opsætning, hvor
> brugere har hver deres deres /home/dir/ .
Hvordan ændrer de password på systemet, en autorespond funktionalitet,
ville være fin integrerbar med det? Der findes idag mange værktøjer til
at få postfix til at benyttes mysql ligeledes courier-imap og
webadminværktøj til at rette brugernavn/password..
> Mht. til Jesper's ovenstående (.autorespond/procmail/grafisk-værktøj),
> er det sikkert rigtigt at det kan laves på forholdsvis kort tid, men
> denne eftermiddag skal kunden betale for.
> Hvor meget koster det? 5 timer @ 8-900,-?
Skulle kunden gå efter dette, så vil målet være at løse problemet "for
bestandigt" og ikke case-by-case.
.. eller skriv til udviklerne af adminværktøjet, hvad en sådan feature
vil koste.
> Vil en kunde betale det? Hvor mange gange kommer man implementere
> lignende/andre (manglende) funktionaliteter til nogle timers betaling?
Det er ikke mit indtryk at der er "mange manglende funktionaliteter" :-)
Men det er selvfølgeligt 100% uafhængigt fra branche til branche.
> Man kan så vælge at tage begrænset betaling, fordi man satser på at
> genbruge metoden en del andre steder, men hvor mange gange bliver det
> reelt til noget?
Nix, det er derfor problemet skal løses for bestandig.
> Det er helt rigtigt at suse har ret gode apps, netop møntet på disse
> integrations behov, men med suse er vi, som betalingsdistro, ovre i en
> anden prisklasse.
> Min fornemmelse er at man mange steder i branchen er blevet vant til at
> Linux er gratis, så hvis der skal et Linux betalingsprodukt til, kan man
> ligesågodt bruge MS - som man kender bedre.
Det argument kan jeg sagtens følge dem i.
> Det kan være svært at forklare at Linux ikke er gratis at anvende.
> Det kan være ganske cost-effective - afhængig af anvendelses område.
> Men er det ikke gratis, tror jeg man ofte vil mene at der så ikke er
> nogen grund til at bruge det. Jeg kan sagtens tage fejl her...
Det er meget afhængig af anvendelesområde og blandede miljøer er
notorisk svære..
> Misforstå mig ikke: Jeg vil da hellere bruge Linux til så meget som
> muligt, så hvis jeg ind i mellem lyder som om jeg foretrækker MS, er det
> såmænd kun for at være kritisk.
:-)
Jesper
--
./Jesper Krogh, sslug@sslug, Jabber ID: sslug@sslug
Last modified
2005-08-10, 19:50 CEST
[an error occurred while processing this directive] This page is maintained by
[an error occurred while processing this directive]MHonArc
[an error occurred while processing this directive] #
[an error occurred while processing this directive] *