Re: [MISC] libsafe (was: CW: Intentia vil udvikle ERP-system til Linux)

On Sun, 30 Nov 2003 01:11:35 +0100, Ole Tange wrote:

> Gæt: fordi du kører libsafe som root men ikke som alm bruger.

Hvis det er tilfældet, kunne det i såfald tyde på at cal upåagtet laver
stakowerflow når den startes som alm. bruger, det burde nok undersøges
nærmere, men det er vidst blevet lidt for "sent på dagen", så det må nok
vente til en anden gang.

Min cal stammer fra Rh-7.3 pakken util-linux-2.11n-12.7.3.rpm.

Godnat fra Kjeld Olsen.