Re: [MISC] Patent og Knuth og TeX?

On Thu, 27 Nov 2003, Henrik Christian Grove wrote:

> Derudover kan jeg ikke huske om TeX nogensinde ændrer på afstanden
> mellem bogstaver i ord, hvilket algoritmen også beskriver.

Netop "også". Hvis ikke claim 1 holder, så ryger claim 2 med i faldet.

Iøvrigt er det et softwarepatent, og så kan det ikke være gældende i
Europa, medmindre EPO har godkendt det med en ulovlig praksis.

/hans
"Det er således op til rettighedshaverne at sørge for, at
kopisikrede cd'er og dvd'er også kan afspilles på fx Linux..."
			-- http://www.kum.dk/sw5335.asp