Re: [MISC] Mozilla download

On Fri, 14 Nov 2003 14:15:18 +0100
Henrik Gemal <sslug@sslug> wrote:

> Det kan jeg ikke reproducere. Hvor store filer snakker vi om?
> Mozilla henter filen ned i cache og kopiere derefter filen til den
> korrekte lokation. Dette gør at man kan cache allerede downloadede
> filer. Dvs downloader du den samme fil, fx efter en reconnect, skal der
> kun hente det resterende data.

Hej igen, her er en url, som wget kunne klare, mens Mozilla dør
(jeg kan godt snakke med mozilla browseren, men download vinduet
siger at der er gået 5 minutter og det bliver det bare ved med.)

http://sunfreeware.com/

wget ftp://ftp.sunfreeware.com/pub/freeware/intel/8/openssh-3.7.1p2-sol8-intel-local.gz

--
sslug@sslug -- http://d-axel.dk/