Re: [MISC] ATI og TV-out?

Klaus S. Madsen wrote:

Jeg kunne selvfølgelig også bare købe et 9000 kort, men jeg er lidt
forelsket i et Sapphire Radeon 9600 Pro Ultimate, fordi det er uden
aktiv køling :-)

Hvorfor ikke selv montere Zalmans køleprofil til 249 kr (hos SHG). Lidt udenfor subject: Jeg har selv overvejet et ATI kort, da de giver bedre 3D performance end NVIDIA (ihvertfald indtil for nylig), men forespørgsler på nettet gav ikke andet end negative erfaringer med ATI's eller andres linuxdrivere. Eksempelvis har man i linuxin.dk's artikel store problemer med spil, med winex anbefales direkte NVIDIA og i diskussionsforummet har mange problemer med ATI. Jeg endte derfor med et GF4800SE med selvmonteret Zalman køling. Det kan godt være, at NVIDIA ikke har en grafisk opsætning, men med lidt hjælp fra nettet fik jeg det hele (også tv-out) til at virke.

Med venlig hilsen

Torben (der også overclocker 10%, når spillene startes op)