Re: [MISC] Spinrite 6 i støbeskeen

"E. Sjørlund" <sslug@sslug> writes:

> Nå - du er da i G-generationen. Jeg startede med 10MB so ekstraudstyr.

De to ting kan ikke sammenlignes. Hvornår jeg sidst købte
privatmaskine og hvornår du startede er som at sammenligne æbler og
pære.

Jeg har ikke købt ny maskine siden de gigantiske 40GB-harddiske Jesper
omtaler end ikke var standardudstyr i top of the line-maskiner. Nu
købte jeg vist ret sent egen maskine og jeg havde i hvert fald på
ingen måde råd til det dengang der blev sat en 10MB-harddisk i
familiens maskine.

(At kunne spille PQ1 uden at skulle skifte disketter, det var tider.)

--
 Peter Makholm     |                                 Wisdom has two parts:
 sslug@sslug |                           1) having a lot to say, and