Re: [MISC] First release of FreeB

On Thu, 06 Nov 2003 11:50:11 +0100, Klavs Klavsen wrote:

> FreeB is a computer language designed to make medical billing easy.
[...]

> Lyder interessant synes jeg - man kunne drømme om at det danske
> sygehusvæsen kiggede på sådanne initiativer - istedet for at udvikle
> hver deres patientjournal :(

Et afregningssystem har ikke meget med en elektronisk patientjournal at
gøre.

I øvrigt tror jeg nok, at ihvertfald dele af det danske sundhedsvæsen
søger at opnå samklang mht. patientjournaler, men den aktuelle
organisatoriske opdeling af sundhedsvæsenet gør nok, at det kan være
svært at organisere den slags.