Re: [MISC] Musik cd'er og kopibeskyttelse

Anders> Kim Schulz wrote:
> [...]

Anders> For et stykke tid siden var der denneher ret fede historie om kopibeskyttelse
Anders> af CD'er på Slashdot. Jeg skal ikke kunne sige om det er den slags
Anders> kopibeskyttelse, der er tale om her, men jeg syntes bare historien er for fed:

Anders> http://www.cs.princeton.edu/~jhalderm/cd3/

Samme Halderman skrev også om Cactus 200 systemet, som der nok snarere er tale
om. Konklusionen var at det afhang en del af hvilket CD-drev man havde.
Derudover kan det også gøre en forskel om man bruger cdda2wav eller cdparanoia
og om hvorvidt man bruger SCSI-emulering..

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>