Re: [MISC] chyang cube kabinetter

Ask Holme <sslug@sslug> wrote:
> Nogle der ved hvor man kan købe ovenstående i DK ? eller hvis nogle ved
> hvor man kan få en Lex 60W eller 110W strømforsygning (også i DK) - vil
> jeg meget gerne vide hvor
Aha, nu har jeg selv søgt lidt. Lex psu'er sælges vist ikke i DK... men
studiedata har et (meget lækkert) lian li kabinet til 1090,- som passer
til de fleste mini-itx boards (ihvertfald det via epia ve5000 jeg skal
ha).
--
// Ask Holme aka kVanQue
/* P.S. - To whoever winds up maintaining this, I will         */