Re: [MISC] Free Dmitry Sklyarov

on Monday 30 July 2001 01:00, Ole Tange <sslug@sslug> wrote:
> But recently a Russian traveling to USA has been arrested for violating
> the DMCA. The violation was not done in USA, but in Russia, where the DMCA
> is not valid.

Jeg har ikke sat mig ind i, hvordan den præcise anklage lyder, men
ovenstående dækker ikke over hele sandheden. Den russiske virksomhed har
solgt et lille antal licenser til virksomheder i USA - herunder et par
licenser til Adobe. Dermed er der også foregået ulovligheder i USA.

--
Jonas Kongslund      <sslug@sslug>     XNS: =Jonas Kongslund
Wonder what XNS is? Learn more at http://www.xns.org/xns/nutshell.html