Re: [MISC] Free Dmitry Sklyarov

On Sun, 29 Jul 2001, Kristian Vilmann wrote:

> I dette tilælde er det vel ligegyldigt om det åben eller lukket kode?

Enig. Det er retten til at kikke et produkt efter i sømmene der gælder.

Iøvrigt er det primære problem for europæere hvis vi får denne
Haag-konvention gennemført. Den giver mulighed for at vi kan dømmes
i USA og dommen bliver efterlevet i EU.

Derfor er der vel ikke så meget mening i at stille sig fysisk op foran den
amerikanske ambasade ang. dette. Dmitry bør have noget en eller anden form
for støtte, men der må være en anden måde der er mere velegnet end at
fysisk stille sig op.

mvh/hans
http://schou.dk
It's a very simple and nice scheduler: it's not perfect, but
certainly works for most things.     -- Linus Torvalds